U of een reisgenoot heeft iets verloren tijdens een busreis met Pouw Vervoer? Wij bieden u hier de gelegenheid daarvan melding te maken, vervolgens doen wij ons best van uw verloren voorwerp een gevonden voorwerp te maken. U kunt ons daarbij helpen door zo nauwkeurig mogelijk een omschrijving van het voorwerp te geven, de desbetreffende rit en datum kenbaar te maken. Hopelijk kunnen we u dan snel op de hoogte stellen dat wij het voorwerp hebben gevonden.

Gevonden voorwerpen
  1. Wat heeft u verloren?
  2. Voorwerp
    Invalid Input
  3. Kenmerken
    Invalid Input
  4. Gegevens van de reis:
  5. Datum
    Invalid Input
  6. Tijd
    Invalid Input
  7. Plaatsnaam
    Invalid Input
  8. Persoonsgegevens:
  9. Naam(*)
    Invalid Input
  10. Telefoonnummer
    Invalid Input
  11. E-mail(*)
    Invalid Input
  12. opmerkingen
    Invalid Input
  13. Invalid Input

Registratie

Alle gevonden voorwerpen worden bij ons in het systeem gezet. Na het registeren proberen we de rechtmatige eigenaar te achterhalen om te laten weten dat wij het gevonden hebben. Bij het vinden van waardedocumenten zoals portemonnees met ID- kaarten, paspoorten en rijbewijzen proberen wij eerst zelf de eigenaar te bereiken, wanneer dit niet op korte termijn lukt sturen wij het waardedocument door naar de gemeente Utrecht.

Gevonden Voorwerpen

Pouw Vervoer bewaart gevonden voorwerpen met een waarde minder dan €450,- drie maanden. Na deze periode worden de voorwerpen vernietigd of aan het goede doel geschonken.
Gevonden voorwerpen met een waarde meer dan €450,- worden bij gemeente Utrecht gebracht. Gemeente Utrecht bewaart deze voorwerpen 12 maanden.

Ophalen of Versturen

Gevonden voorwerpen kunt u natuurlijk kosteloos ophalen bij ons hoofdkantoor dat gevestigd is in Vianen. Als u van te voren even belt kunnen wij controleren of het voorwerp gevonden is en zullen we het voor u klaar leggen. Het gevonden voorwerp kunnen wij u ook toesturen, de kosten die hiermee gemoeid zijn zullen voor eigen rekeningen komen en dienen vooraf voldaan te worden.